Thursday, June 29, 2006

hari yg poyos buatku...

arini dtg keje lmbt kul 8.35, buat mcm opis sndiri laks..mentg2 la principal gi singapore seminggu..mcm2 aku buat hal..entahla,lgpun erin dh dtg n keje2 aku sume aku dh siapkan sblm dia dtg lg..ade la ckit lg pasal2 filing tur cuma nk tulis jer..yg lain beres.....arini keje aku buka internet n main internet, entah apa yg aku dok cari aku pun tak tau daa..merapu ja arini..rasenye sepanjang jd part time admin kt cni nial first time aku poyos sekali...dhla kul 12.30 aku ajak ima gi giant beli kfc...punya la byk aku mkn burger sandwich fish la n ayam2 lg..waa...ilangla diet aku tur,takpela sekadar menghilgkn kepoyosan aku arini..pastu hehehe...aku mkn ice cream lg...dh la smlm pun kuar giant gak gi beli ice cream yg besar lg..tp tu nk belanjala kwn2 aku...saje je dh lame tak belanja org..sekali sekala kene gak kuarkn duit utk diinfakkan kt org lain..sedekah ke..belanja org ke..bru la duit tu nk berkembang..n ade berkat ckit..

lgpun mungkin arini aku dpt emel dr kwn aku yg dh dekat 7 thn tak jmpa so sbb tula aku jd tak betul..n tetiba ja cousin aku yg keje analysist computer kt bank pembangunan tu call aku kot..dok cita2 pasal dia kawin aritu so mood aku pun mcm ni arini...lg satu yg magicnya aku terkezut gila kwn aku tur mase kt sek dulu diala plg ratu cantik gile n sume putera2 dok ngorat dia mmg ramai la pakwe sampai ust pun berkenan kt dia...tp kan..aik tak kawin lg..tu yg aku terkezut beruks gile...berbanding ngn kwn2 aku yg lain yg biase2 je tp dh ada 2 3 org anak...rezeki n jodoh namenye...takpela...ade gak org geng ngn aku..

td sira call dia ckp esk pg saupi nk buat kenduri ape ntah..semperna ngn hari **** dia kot ..tak taula aku..dia suh aku beli telor la, n ade 2 3 brg lg kt giant..dia nk masak kot n goreng keropok..n esk pg aku n geng terpakse le bertungkus lumus nk masak...sira ckp diaorg tak tau pape pun..dia je yg dok willing nk tambah 2 3 hidangan lg..buah2 ade gak kot..ntahla..aku pun tak tau..hal diaorg aku tlg jer...lgpun esk pg2 lg aku dh kene pegi traning kt melaka..'training for trainer'..kt tanjung bidara beach resort...dulu kt merak melacca beach resort..ala..pegila kt tempat lain plak...boringnyer aku, tp ok gak enjoy...yahoooooo..dpt release tension aku ni..tension ape ntah aku pun tak dpt nk detect..mcm2 dlm fikiran ni..bab nk test kete n moto la..takut fail,keje kt iic la..dean cmis tu dh dok cite2 kt org yg aku dh dpt tp masalahnye HR dia tak cl aku lg pun..sabar idha sabar...arini kwn aku yg lain plk ckp kt aku yg dean tur ckp sndiri ngn dia yg aku dpt n sorg lg brother naim katanya..la sebijik mcm kwn aku yg sorg lg ckp..kalau yala mmg aku dpt...alhamdulillah..syukur atas doa2 kalian sume buat aku..smga doa2 kalian pu akan dimakbulkn Allah...

k la terpaksa stop dulu coz jannah dh cl ajak mkn...dh lewat ni 6.30pm dh..blik nk kemas2 lg utk program esk...adios

2 comments:

Anonymous said...

hr nie hr jumaat..hr yg baik utk berdoa...mk k.bie nk doakan awk :
selamat berkursus...
semoga enjoy dan release tension dan poyos itewww....
semoga cepat dpt jodoh...
semoga cepat dpt offer letter...
(bila nk belanja k.bie mkn plak?)
semoga lulus test kete n moto...
semoga semua doa termakbul semuanya

Anonymous said...

kak,
tq utk sume doa2 itu..
mga2 harap sume termakbul...amin

hehehe..dh dpt gift tur??
sori ek tak sempat nk shopping pun..tu jer yg sempat bwk blik dr melaka utk akak...leh le nk buh pape yg comel2 kt dlm tur..

insyaAllah..nnti sy belanje ok??bile free n ada fulus ..sy tak lupe tur..