Friday, July 14, 2006

semoga semuanya selamat...

arini ari jumaat, penghulu segala hari, hari jumaat ni jugala aku gi interview kt iic dan ari jumaat jgkla aku dpt interview tu dgn rasminya...selama ni idup aku penuh dgn suspen yg tak sudah2...suspen pasal test keta n suspen pasal keje kt iic ni...tp semua suspen2 tu dh pun berakhir...patutlah org selalu ckp bersabar n terus bersabar pasti kesabaran yg tahap maksimum tur akan ada balasannya...cumanya sabar..kan sabar itu separuh dr Iman...alhamdulillah...

arini terpaksa blik lambat kt opis utk settle sume keje2 kt opis ni..takut nnti org kata keje buat tak habis laks dh tak sabar nk gi tempat keje baru...actually..aku ni mcm takde perasaan je bila HR tu call aku td pukul 2pm, masa tu aku kt Giant tgh dok merayau2...nk kata gembira tu mmg la gembira coz tak sempat pun aku nk merasai nikmat menganggur alhamdulillah dh dpt keje...rezeki aku la tur..org2 lain sempat gak dok kt umah 2 3 hari tp aku ni...asyik keje n keje...

kebetulan plak arini 14.07 tarikh tamat perkhidmatan aku sebagai administrative assistant kt mahallah nusaibah...dh dekat2 7 tahun aku kt mahallah ni, dulu degree pun kt cni, MA pun kt cni n keje pun kt cni gaks...walaupun ari2 aku terpaksa toggek kt bukit nusaibah tp aku best gile kt cni..pemandangan dia best n dekat aku nk pi class even terpaksa panjat tangga batu cave tur tp aku ok jer...

lepas ni ari isnin bermulala episod baru dlm hidup aku...jadi lecturer kt IIC...tak terbayang lagi aku cam na ni...harap2 sume ok belaka..minta dijauhkan dr dpt students yg bermasalah...walaupun aku dh ada pengalaman mengajar kt sek n kt uia ni tp still lg aku takut nk mengahadapinya....insyaAllah berkat doa mak ayah aku n sume org2 yg hampir dgn ku...pasti sume ni akn dpt kutempuhi dgn sabarnya....amin...

lepas ni rase mcm dh tak leh dh nk meronggeng2 mcm sekarg ni, hehehe...kene matured ckit...waksss..

k lah...smga bersambung di lain waktu dan hari...byk keje nk disettlekan harini smapi ahad ni coz dh nk blah dah...

anyway...tq sume org, smga jasa2 kalian terutama dgn doa2 anda sehingga cita2 ku menjadi kenyataan...amin...

1 comment:

Anonymous said...

insyaAllah semoga selamat semuanya...dan hepi bekerja di sana...Aamin

hari ni mood letih...