Thursday, August 17, 2006

KBX 4533

salam sume
mggu ni mgg bz, maklumlah mggu aku kene observe ngn Dean tp kan smpai ke arini aku tak kene observe lg...all new lecturers dh kene aku bila lg???takutnya....
mntak2 mmg dpa lupa nama aku...ya Allah perkenankan doa aku ni...amin

tak sabar nk balik umah tgok KBX 4533, tula keta aku...Gen 2 color black metallic...aku mmg suke hitam tp ijau lg suke la...tak kan nk beli keta color ijau kan???kelakar la plak...moto yg aku beli aritu pun itam gaks...Honda...KBP 8024..keta tu bru dpt ari selasa lps..nama atas grand pun nama aku...sengaja ayah letak nm aku n dia kt sebagai hadiah..aku pu x fahm gakss..buat2 la faham..sepatutnya aku yg kena bg kt parents aku hadiah..ni terbalik la plak...anyway...TQ very much...

tp aku sebenarnya lg tak sabar nk bg kt parents aku 'hadiah'...hehe..takde mende pun..hari convo tula hadiah aku utk dpa...mintak2 la mak aku beli something utk aku..tp aku tak nak bunga..tak best..bg la yg leh kekal lama ckit..cincin ker???best gak...nk mnta la kt mak aku...hehe..tak baik tul la..tp mmg nk la dr mak aku coz aritu dia dh jnji nk beli waktu convo MA, mse Degree xsmpt beli pun...bunga abih...ala x beli pun takpe...dh dtg tu pun dh ckup bagus dh...tp if bg best gak..
lg satu 'mama yang' aku dtg..mesti dia terharunyer coz dia boleh msuk Hall nnti...aku dh amik nana punya tiket utk dia..TQ nana...

udah le tur...aku kt opis ni, bru lps mtg...nk blik dh..dh kul 9.35pm dh ni...blik umh nk kena study lg...biase ar..tak penat pun..eh eh..penat gak tp aku enjoy coz aku mmg minat gile ngn pekerjaan aku lani...alhamdulillah..segala2nya ku panjatkan kesyukuran bt Allah SWT yg memberi kesenangan n rezeki kpd ku..

k lah...smga kita sume diberkati n diberi petunjuk ke jln yg lurus shj...

3 comments:

Anonymous said...

Salam..sis idha
Wow...advancenya, tercapai gak hasrat nak ade kete sendiri ye..Gen 2 tu..Alhamdulillah apa yg diidamkan mjadi kenyataan..inilah berkat doa mak ayah seronok melihat anaknya brjaya..huhu..sedihle pulak..Neway, nnt lehle bawak shina jalan2 naik kete baru ye..
bye n jumpe lg..

Anonymous said...

ye ye...dh dpt kete baru...nak naik!!! nak naik!!!(read: baca gaya ala2 budak kecik merengek yea...)
itulah hadiah bg seorg anak yg taat, patuh dan mendgr kata...sejuk hati ibu mengandung tau....

Anonymous said...

syina,
insyaAllah x problem tp hehe lmbt lg nk bwk cni la, rezeki tur...alhamdlh..ayah yg belikan, if tgu ki lmbt lg..tp nnti bayar sndiri la...

greatest sis,
insyaAllah...nnti sy bwk akak jln2..hehe..tak pasti bile..if dh bwk cni le k..rase mak suh practise bwk dulu kt umah kott...nnti akak kene train sy dulu le...alhamdlh...masih mnjadi anak yg taat

TQ all