Friday, August 18, 2006

ketaku dh ke Thailand

itulah hakikatnya...aku pun xsmpai lg ke Thailand..hehe..ntah cm ne dia leh ke Thailand, it sounds funny tp tula...cite dia, umur br 3 hari tp dh leh jln ke ctu...ni bape sedare aku la dia mnta kt mak aku grand..yg bestnya mak aku tak plak tnya nk bt per..rupenye dia nk buat pass/boarder sticker Thailand..nenek aku punyela marah coz aritu dia yg beria nk mandikan ketaku itu...dia yg bt ubat..ape org ckp???x igt...hehe..nnti if nk ke Hadyai leh le pinjam keta aku...dh ade pass..cumenye tuan dia xde passport lg..kwn2 aku ajk bt passport coz ade sorg kakak ni umah dia kt Thailand,nnti senang nk g..n ade sorg kakak tu org s'pore...sporting gile diorg ni..ajak g umah diorg...mane nk cari duit oiiii...terpaksela korbankan niat tuh...

insyaAllah ptg sok g swimming lg kt IIS, dkt UIA je..seblh tur jer..pastu ari ahad ni ade family day utk IIUM HOLDINGS...sume staff kena g, termasukla IIC, IIS, IIU yg join Holdings, Setia Budi, Montessory kt IIS tuh...bertemapt di Desa Water Park..

smga jmpa lagi!!!

2 comments:

Anonymous said...

ehehe..
k idha! oooww...ada blog yer?
tak hbq noo...
muhaha! tetiba terjumpa blog k idha..kuikui
jgn marah ye!

Anonymous said...

saja nk rahsia...
lama2 org tau gak kan
anyway...tq