Thursday, August 10, 2006

perihal diriku...

smlm n arini adalah hari dugaan buatku. smlm kelas dr 8pg smapi 12pm, kt IIC smpai kul 5pm je tp continue clss kt UIA dr 8pm smapi 11pm. borak2 n mkn2 kt surau LAW smpaila kul 12pm. balik umah dh lmbt. sesampai je terus mkn nasi kerabu...mase kt IIC lg mulutku terase sakit yg amat sgt ditambah dgn batuk yg tahap cipan dah...tp buat bodo je coz nk ngajar kene la kuat smgt ckit..nnti kan tak de mood lak students aku tur..mase ngajar kt UIA pun terase gak kesakitan mulut aku tur, entah aku pun tak tahu nape tetiba je sakit...ulser kot tp ni melibatkan tepi pipi n tmpt nk telan tur...mmg la sakit tp buat2 tak faham jer la...

sesampai je kt umah, terus mkn nasi tp waaa...tak leh nk telan la plak coz sakit mulut tu bertambah sakit...aku pun mkn la jgk tp apakan daya..jodoh ngn nasi kerabu tiada terpaksala aku melupakan hasrat nk mkn nasi kerabu n pau...perut mmg lapor tahap cipan dah... dan aku pun terus tido ngn hampanya tanpa memakan nasi kerabu smapi habis...byk mknn terpaksa ditinggalkan krn takde selera nk mkn disebabkn sakit mulut...lepas tu apalagi slps minum secawan susu aku pun terus ZZZZZZZZZ..........

bgun je pg ni tetiba laks sakit perut hasil batuk yg teruk tur....hehehe...lg satu kesakitan yg ditambah...mula2, sakit tekak pastu takde suara pastu batuk pastu sakit mulut n arini tambah lg sakit perut n selsema....kwang2...itulah yg dinamakan dugaan...

sabor jela...kan sabor itu separuh dr IMAN...

No comments: